JoJo2613: synd att hon tog i så när hon la så bra. Lurat målis på läktaren men missade målet
Inlägg: 2891163
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greenwolper: Det där skulle vi haft... 2-3 straffar i stolpen medans våran målvakt storspelar..