Inlägg: 2895443
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Peja:
Det är det jag gör och även tidigare skribenter gör, första skribenten hävdar att du eventuellt underskattar Henrik lite, eventuellt placerar vederbörande honom 6 genom alla tider sett vinster. Själv lägger jag bara till att det är svårt att jämföra. Kan för lite om NHL för att bedöma HL. Det är allt. Sen maler du i vanlig ordning på och sväljer allt syre i tråden.
Det är det jag gör och även tidigare skribenter gör, första skribenten hävdar att du eventuellt underskattar Henrik lite, eventuellt placerar vederbörande honom 6 genom alla tider sett vinster. Själv lägger jag bara till att det är svårt att jämföra. Kan för lite om NHL för att bedöma HL. Det är allt. Sen maler du i vanlig ordning på och sväljer allt syre i tråden.
+ 6
Objektivt är ju er andramålvakt Olofsson bättre än både Pekka Lindmark och Tommy Salo - precis som alla dagens elitmålvakter gör målvaktsstilen och skolningen honom till en bättre målvakt om man bara kollar på hur bra de är och bortser från kontexten - men är det verkligen ett rimligt synsätt?