Vikingmodo : Min högst amatörmässiga uppfattning är att Karlin står där o smågråter tillsammans med Hinken, när vi är tillbaka en aprilkväll. Så vi tycker olika om Karlin o kanske en del annat också?
Inlägg: 2896979
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 2025
{9742}: På allsvensk nivå är dom självklart bra. Det är väl få som ifrågasätter det?