Inlägg: 2897052
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 2025
Willow: Enligt MP är Modo intresserade av att hämta in Hammarlund när hans kontrakt med Luleå går ut. En av flera kandidater.
Sv: Försäsong 2025
Willow: helt ärligt inte ens då. Haft säsongskort på djurgården senaste två säsongerna och Hammarlund är verkligen inte bra. Knappt en uppgradering från Norén.
Gällande en värvning i november håller jag med dig. Aldrig i livet. Då ser jag bara en ledig plats. En left-back för första backpar. Något Hammarlund absolut inte kan garantera. Han var bra för två säsonger sedan, men man kan inte räkna med att han når upp till den nivån.