+ 8
Inlägg: 2898506
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Shangattay:
Det är lätt att säga att Ranta är en idiot men är det sant att det inte fanns nån struktur är det fan skrämmande.
Det är lätt att säga att Ranta är en idiot men är det sant att det inte fanns nån struktur är det fan skrämmande.
"I Modo var jag helt överens med mig själv om hur jag skulle spela, men resten av laget rättade sig inte efter mig".