Inlägg: 2900731
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: effektsökeri är det snarare när du försöker få det låta som Modo var kass igår som bara sköt 15 skott? Som jag förstod det var det pga Löven fick onödigt fler powerplay de vann skotten stort?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Haha men Greg knip igen bara ni är så jävla dåliga! Först fick ni 7-3 i röven av er värsta "rival" (som inte vill leka med er) sen fick ni chansen att spela halva matchen med en man mer än oss trots det så vinner ni inte!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Nu är för söta som pratar om ett derby som spelades för 20 år sedan, men jag förstår att en del av era fans drömmer er tillbaka med tanke på er kräftgång.
Skellefteå bryr sig inte, utan har snarast attityden hos ett äldre syskon. Nåja, låt GD hållas...
Kenttä bryr sig inte heller, utan lånar gladeligen ut spelare (sist någon tjej) till SAIK eller plockar spelare som Holmström om han kan. Kanske extra gårna då de I regel har en tuffare attityd och inte mammas lilla pojke.
Skellefteå bryr sig inte, utan har snarast attityden hos ett äldre syskon. Nåja, låt GD hållas...
Kenttä bryr sig inte heller, utan lånar gladeligen ut spelare (sist någon tjej) till SAIK eller plockar spelare som Holmström om han kan. Kanske extra gårna då de I regel har en tuffare attityd och inte mammas lilla pojke.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Nu hade ju björklöven inte speciellt mycket mer om man bortser från 5an ni fick osv.
Men sett till hans effektsökeri lyckas han bra att flytta fokus från hur överraskande svag insats Modo gör igår ändå med 15 skott på mål hemma mot Löven.