Gavelo: Det går däremot väldigt bra för Jasek i den Finska ligan. Och Benson har gjort lite poäng i den tyska andraligan!!! 😃
Inlägg: 2908256
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Bland det sjukaste är att True numera är förstecenter i sitt nya lag. Det säger en del om skillnaden på SHL och Liiga.
+ 2