nypåforumet: Egentligen är han ingen dålig spelare men hans självförtroende var ju i botten. Svårt att prestera då.
Inlägg: 2908303
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag noterar att Swetlikoff har 32% i vunna tekningar hittills. Alldeles för dåligt och speciellt när Hinken beskrev honom som "bra i tekningscirkeln".