Inlägg: 2915004
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno: Självklart ska vi ha kapaciteten att gå upp direkt. Går vi inte upp i år det ett stort misslyckande. Jag är beredd att ändra mig angående spelet, det kan se förjävligt och svajigt ut bara vi vinner och lämnar den här serien så snabbt som möjligt. HV71 och Brynäs släppte också in en del mål när dom gick upp direkt men räddades för att de offensiva spelarna gjorde mål av bara farten. Spelet var inte perfekt för nån av klubbarna.
Det är uppenbart att Modo har fortsatt problem med grundspelet och oförmåga att spela enkelt men huvudsaken vi lämnar skitligan en gång för alla så får det vara high chaparal
Det är uppenbart att Modo har fortsatt problem med grundspelet och oförmåga att spela enkelt men huvudsaken vi lämnar skitligan en gång för alla så får det vara high chaparal
+ 1
Sv: Silly season
Monno: Ja eller Timrå då. Fattiglappen som f.n. är bättre än samtliga lag du räknar upp
+ 1
Sen är vi kanske inte på Frölunda/FBK nivå då deras ekonomi är en nivå upp.
Men pengar är inte allt, det visar SAIK, Luleå och inte minst HV71.