+ 2
Inlägg: 2915016
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno: Yrade du inte om ekonomi? Och nämner HV i sammanhanget att de åstadkommit nåt i paritet med deras ekonomi i nutid?
Herregud. Att du inte skäms över den okunskap du uttrycker
Herregud. Att du inte skäms över den okunskap du uttrycker
Gå upp till SHL har Visby gjort. Inget att skryta över.