Silly: Cukste har lagt av för att satsa på en tränarkarriär.
Inlägg: 2915207
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: Hur var Billins under sin sista säsong hos er? Han var ju en sådan där "håll käften"-värvning som både ni och HV gjorde, någon sorts motsvarighet till kelleher på backsidan. Även om jag får känslan att han inte var lika dominant hos er.