+ 1
Inlägg: 2915347
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Det skriver jag under på.
Matcherna mot Björklöven, Luleå, Skellefteå och Brynäs var betydligt bättre (så bra det kan vara på försäsongen) än mot tex Troja, Vimmerby , Almtuna etc.
Matcherna mot Björklöven, Luleå, Skellefteå och Brynäs var betydligt bättre (så bra det kan vara på försäsongen) än mot tex Troja, Vimmerby , Almtuna etc.
+ 1
Jag tror Bogren exempelvis har fått Löven att ta sig an uppgifterna med större ödmjukhet.
Och givetvis att spelet inte riktigt sitter. Det går för fort på isen för att hela tiden ta beslut hur man ska åka. Det ska sitta intränat för att gå riktigt fort.