+ 1
Inlägg: 2915371
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Fredrik Andersson säger nu att vårt nya PP-system där spelarna själva haft ansvaret att staka ut planen "inte sett speciellt bra ut".
Bara Västerås är sämre än oss i spelformen men har ändå hunnit med fler skott där än vårt gäng. Tror vi tränarna går tillbaka till att vilja styra upp spel- och åkvägar?
Löven, Bik och Mora har 8-0, 7-0 och 8-0 i PP-mål efter inledande sex matcherna medans vi står på 3-1.
Bara Västerås är sämre än oss i spelformen men har ändå hunnit med fler skott där än vårt gäng. Tror vi tränarna går tillbaka till att vilja styra upp spel- och åkvägar?
Löven, Bik och Mora har 8-0, 7-0 och 8-0 i PP-mål efter inledande sex matcherna medans vi står på 3-1.
Jag upplever det emellertid inte som att Karlin coachar laget på ett sätt som är förenligt med detta tänk.