+ 1
Inlägg: 2915440
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: ibland känns det som man ofta glömmer bort att motståndarens prio ett är att hålla andra lag på utsidan. Som att det bara är en fråga om vilja när det i praktiken är lika mkt taktik, skills och kreativitet?
+ 6
– Vi måste bli bättre i spelet med puck. Det har blivit bättre de två senaste matcherna i hur vi hanterar den bakifrån, men måste addera lite kreativitet till vårt anfallsspel då vi spelar lite för mycket på utsidan, säger Andersson.
Så det sitter nog mycket i spelarna som kanske? tycker att polaren får fixa det , eller vi är bra nog att inte behöva lägga det hårda jobbet. Dom som inte lägger ner det jobbet kanske bör vila en stund. Vi har bra konkurrens på anfallsidan