Bad_Brett: 12 timmars arbetsdag 6 dagar i veckan hade inte varit positivt långsiktigt, motsvarande gäller inom hockeyn
Inlägg: 2915454
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Beror ju på hur man ser det. Om du slipper tänka matlagning, disk, tvätt, barnpassning etc. så är det nog en deal många hade tagit. Men det är en diskussion för Café.
Jag håller emellertid inte med om att försäsongen är för lång. Många transatlanter kommer hit helt otränade och försäsongen ger oss viss tid att korrigera problelen. Det känns även seriösare gentemot supportrarna om de faktiskt tränar innan de tar betalt. Varför ska jag betala hundratals kronor för att titta på ett gäng som fortfarande är kvar i genrepet? Som att gå på teater där skådespelarna inte har lärt sig replikerna eller en konsert där ingen kan låtarna. "Peter Jöback har bara haft fyra månaders semester - facket, gör något!"...
Jag håller emellertid inte med om att försäsongen är för lång. Många transatlanter kommer hit helt otränade och försäsongen ger oss viss tid att korrigera problelen. Det känns även seriösare gentemot supportrarna om de faktiskt tränar innan de tar betalt. Varför ska jag betala hundratals kronor för att titta på ett gäng som fortfarande är kvar i genrepet? Som att gå på teater där skådespelarna inte har lärt sig replikerna eller en konsert där ingen kan låtarna. "Peter Jöback har bara haft fyra månaders semester - facket, gör något!"...
+ 1