Inlägg: 2915713
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: jag har inga problem med långa inlägg men tycker att det statistiska underlaget är för tunt för att dra några seriösa slutsatser. Att jämföra med tidigare års upplagor känns inte heller relevant när i princip hela truppen och två av tre tränare är nya.
Jag vill nog vänta en månad tills vi mött alla lag och tabellen har börjat sätta sig innan jag drar några slutsatser.
Jag vill nog vänta en månad tills vi mött alla lag och tabellen har börjat sätta sig innan jag drar några slutsatser.
+ 1
Personligen tycker jag att intelligenta diskussioner om varför spelet inte fungerar är en viktig del av min hockeyupplevelse, och en stor anledning till varför jag skriver här och inte på X.