+ 4
Inlägg: 2916340
Svarskommentarer
Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Silly: Bra inlägg. Du kan hockey. Carlsson kör sin roll och skulle nog producera mer i ett annat HA-lag. Så funkar det. I-landsproblem för MoDo. Nu kan de köra framåt och veta att backup finns. Toppback och Fitz bara ökar stabilitet.
+ 1
Med Milton scuccestart så känns det som vi har råd med en flopp av en våra nyförvärv.
Men jag gillaratt dom alla bidrar på olka sätt.
# Topping levererar med poäng och hårt arbete över hela isen.
# Emil Larsson går med sina ledaregenskaper i bräshen för hårt arbete och när han fysar ned motståndarna som bär frukt i en 3:e period.
# Mattsson med sitt allrounda spel med hårt arbete och skapande av chanser frammåt.
# Linus Andersson med sitt hårda fysiska spel och kommer börja levera poäng framöver tror jagV Verkar som Gästrin trivs med honom också?
# Svetlikoff kommer mer och mer, Men han är jobbig att möte för alla motståndarbackar med sin storlek och tyngd när han tränger sig in framför mål.
# Kellerher var vass på försäsongen,
Men har hamnat lite i skymundan i seristarten.
Men han bidrar med sitt snabba kvicka spel och som generar i en massa PP åt oss.
Och han kommer vara guld värd i slutspelet.
# Fitzgerald skall bli intresant att se ihop med Jeppe och Larsson eller Linus. A.
# Elton är en riktig bra Joker som vi nu vet att han håller och kan kasta in vid skador.
# Bengtsson börjar att växa mer och mer på backsidan.
# Rönninge börja växa fram till ett riktig monster i vår defensiv med sin tyngd och räckvidd och tillika är han ganska vass att bidra frammåt i det offensiva också.
Jag är lite frågande till Carlsson?
Trodde att han här i Allsvenskan skulle känna sig mer hemma och levera mer frammåt än vad han har gjort?
Han är ju trots allt den som har mest erfarenhet från HA?
Det laget saknar i dag är en riktig stark PP Back i från en högre hylla!
Är det nästa profil in?