Vargen: Jag måste ha drömt att Norén spelade JVM som underårig och det var inför hans andra JVM som han fick hjärnskaning mot USA, men du har säkert koll.
Inlägg: 2916800
Svarskommentarer
Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Willow: Han var med 2022 också som extraback när man tog brons. Jag säger absolut inte att han aldrig har varit lovande, för det har han men inte på en NHL-radar. Han har exempelvis alltid varit följsam och en jätteduktig skridskoåkare vilket räckte för att vara bra på juniornivå.
Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Niederbach är grym i Frölunda. Blir nog ett guld till Göteborg till våren, otroligt komplett lag.
+ 2