Gavelo: han lär få chansen. Är han fortfarande tingad eller kan han gå vart som? Blev han ens draftad? /trött statligt anställd som ska sova efter 12 timmars skift i gruvan
Inlägg: 2917114
Svarskommentarer
Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
dempa: Jo, Detroit, men det var väl 2020 så de tingen har gått ut.
Fortsätter han som han spelade förra och hittills denna säsong så kommer någon nhl klubb att erbjuda honom minst ett 2 vägs kontrakt
Fortsätter han som han spelade förra och hittills denna säsong så kommer någon nhl klubb att erbjuda honom minst ett 2 vägs kontrakt
+ 1
Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
dempa: Han blev draftad av Detroit men de rättigheterna har gått ut nu.
+ 1