grimiss: Kanske har dåligt minne, men tänker att han inte var bedrövlig mot Västerås? Minns mer att Hallin och Rönningen stack ut positivt där.
Inlägg: 2917346
Svarskommentarer
Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Framnäs: såg bara tredje perren men tyckte han gjorde det helt ok! Jag tycker iof inte han har varit i närheten så dålig så det har varit motiverat med total kölhalning
Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Framnäs: Västerås kunde inte hota oss. Vi har egentligen bara mött Oskarshamn som varit ett hyggligt motstånd.