+ 1
Inlägg: 2917778
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Robin Ztorken L: De plockar poäng trots att de inte spelat ihop sig än, tänk då på hur bra detta lag blir till våren.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Robin Ztorken L: Vi har haft en bra målvakt också som stå emot mycket när försvarsspelet inte vart det bästa. Så enligt mig är Werner vår bästa spelare hittills. Hade vi haft en målis på under 90% så hade vi inte vart serieledare så han har sminkat över mycket av Modos problem i det rent strukturella och det försvarsmässiga.
Med andra ord, kanon att vi vinner matcher och är serieledare. Dock återstår det mycket jobb att göra för att det ska kännas som att vi är favoriter att gå upp.
Med andra ord, kanon att vi vinner matcher och är serieledare. Dock återstår det mycket jobb att göra för att det ska kännas som att vi är favoriter att gå upp.
Spelet ser väl dock inget vidare ut, särskilt PP o BP det är total katastrof!
Det blr en riktig värdemätare mot Löven och är inte alla påkopplade då så är det ett ledarskapsproblem.
Sen måste Hinken ut och leta en, eller två, backar, där är vi rent ut sagt svaga och ingen uppsättning man går till SHL med.