Inlägg: 2918866
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Tuppen: Eller menar du att vi hade en bra period under några veckor? Uppenbarligen inte tillräckligt för att komma ikapp.
Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Tuppen: "Du menar att han skulle ha sparkats efter den dåliga starten? Efter den dåliga starten låg vi väl i topp av ligan!?"
Nej, vi låg sist. Klart sist. Det var då Hinken valde att förlänga med 3 år. Vilket samtliga experter gör sig lustiga över idag.
Nej, vi låg sist. Klart sist. Det var då Hinken valde att förlänga med 3 år. Vilket samtliga experter gör sig lustiga över idag.

Du har rätt i att man inte vill att det ska bli svågerpolitik och att man inte vågar agera. Det är verkligen osunt. Men det är väl en balansgång detta med att väga in alla aspekter och ta beslut som gagnar föreningen.
Nu har Karlin ögonen på sig och han kommer att behöva leverera resultat, men stöd honom och laget medan dom levererar vinster. Spelare och ledare behöver allas support och vi vet att de alla vill föreningens väl.
Med det sagt så menar jag inte att man inte kan kritisera och ha åsikter, det är engagemang som bygger en förening.