Inlägg: 2918967
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Tuppen: Ja. Om vi kunde förlänga med tre år när vi låg sist, så kan vi sparka när vi ligger etta. Det säger sig självt.
Vi kommer inte gå till SHL igen med Karlin i båset. Det går utmärkt att ta skärmdumpar av mitt inlägg och häckla mig i vår (eller nästa år) ifall det skulle visa sig att jag har fel. Men det är min magkänsla.
Med en vettig tränare i båset hade vi fixat det relativt enkelt med den trupp vi har (plus 1-2 backar).
Vi kommer inte gå till SHL igen med Karlin i båset. Det går utmärkt att ta skärmdumpar av mitt inlägg och häckla mig i vår (eller nästa år) ifall det skulle visa sig att jag har fel. Men det är min magkänsla.
Med en vettig tränare i båset hade vi fixat det relativt enkelt med den trupp vi har (plus 1-2 backar).
+ 2
Är din lösning just nu att sparka Karlin? Ja eller Nej?