+ 2
Inlägg: 2918977
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
{11085}: fattar jag rätt att Modos stora problem nu är att det bildats en personlig sekt runt Karlin som gör det omöjligt att ge honom sparken?
Supportrarna är klubben, och så länge de är fast i sin sekt kommer det aldrig gå bra för MoDo eftersom ledningen kommer att vara likadan. De är helt förblindade från att se vad som behövs göra för att klubben ska gå bra.
Att förlänga med Karlin när man ligger sopsist i SHL måste vara det dummaste beslutet man har gjort i svensk hockeyhistoria, men nästan ingen förutom jag som höjde på ögonbrynen över det.