+ 1
Inlägg: 2920153
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: ”Vi är ofta överlägsna motståndaren” kläcker Svelander ur sig i pausen. Smart att se repriser från 22/23 istället för att maximera endorfinerna.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vi gör mål pga handpassning, den skedde för fan i förvarszon! Har jag missat en regeländring eller är domarna helt efterblivna?
Det är ledningen som inte ha ska för bråttom, inte spelaren,.