Inlägg: 2920223
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: hur menar du? Vet du framtiden? Så jävla tröttsamt när uberoptimistiska ska säga vad övriga inte vet. Ser du ens matchen?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Visst spelar Gästrin med Kelleher och Larsson nu? Varit så i två byten iallafall.
Bör nog se bättre ut på Fredag