utspelade av Mora... herreguuuud!
Inlägg: 2920229
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
HalvHund:
Påstår ledare eller spelare juniorerna undantagna) att vi spelade ok ändå. Ja, då ljuger de inte bara för oss, utan för sig själva också . Och då har jag förklaringen varför det ser ut som det gör.
Påstår ledare eller spelare juniorerna undantagna) att vi spelade ok ändå. Ja, då ljuger de inte bara för oss, utan för sig själva också . Och då har jag förklaringen varför det ser ut som det gör.
+ 1