Rastori: Jo, Karlin är som vanligt lite efter oss andra läktarcoacher, dock bättre sent än aldrig!
Inlägg: 2920231
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Innan 2-2 målet så skulle det väl varit utvisning till Mora i duellen med Norén?