Inlägg: 2920243
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Det är så tröttsamt många övernegativa personer här inne. Så fort något inte ser bra ut så kan Modo inte spela hockey alls, det är världens sämsta lag och så vidare. Det är ett under att vi leder ligan när man läser allt som är skrivet här inne av så kallade fans!?
+ 1
Hur jag menar?
Känns det bättre om jag skriver ”hoppas det ser bättre ut på Fredag”