Inlägg: 2920251
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: våra backar är ju fullständigt bedrövliga. Fantasilöst anfallspel. Varför blir alla spelare som kommer till Modo sämsta versionen av sig själv. Jag vill ha tre nya backar och en mycket mer krävande och hårdare coach
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Nu är det upp till Karlin att piska på och spela det bästa laget.
Klart man hoppas på det bästa, men man reagera lite när man ser en hel del som bör se bättre ut än vad det gör.
Sedan skriver jag inte allt jag tänker på.