Inlägg: 2920255
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Återigen tycks Karlin ha svårt att få de förväntade stjärnorna att prestera. Förmodligen hade det sett bättre ut om Gästrin, Hermansson, Falkenhäll, Hallin och Rønningen hade fått spela powerplay.
+ 1
Svårt att hylla när man ser hur illa det är. Att man som jag, har tålamod, innebär t.ex. inte att jag är nöjd med det jag ser. Det är heluselt, förutom att vi råkat få in tre mål.
Vi får väl se om ledningen är bara fan till MoDo, eller om de är självkritiska efter matchen