+ 9
Inlägg: 2930556
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Västerås 2025-10-31
Ingen vilja. Ska den hymnen bli satt i samma dåliga dager som uttrycker "Heart of hockey"?
Löven toppar redan deras form. Vi har en bit kvar men det är ju inte nu vi ska vara som bäst.
Men jag hoppas verkligen Hinken bara döljer sitt arbete från media (han brukar vara rätt duktigt på att hålla sitt scoutande och värvande borta från media tills det är klart i stort sett). Vi behöver ha in 1-2 backar omgående. Speciellt nu när Bengtsson blir borta ett tag. Hallin och Hermansson båda skulle nog må bra av att ta ett steg tillbaka och ta det lite lugnt (kör någon match med J20 osv.)
Nästa vecka är Topping tillbaka, Fitz har anslutet till laget. Jeppe borde vara tillbaka också! Ví har precis tagit oss igenom en period med en del spelare borta. Och vi faller vid sista matchen men det är bara o ladda om. Mega islossning mot Troja till veckan!
Så alla som skriver på att sparka hinken, sparka karlin osv ta det lite lugnt. Det är just nu 1a november. Det är en lång väg kvar!