Tror ni att en förstakedja med Kelleher, Fitzergald och Olofsson kan vara nånting?
Inlägg: 2930620
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Västerås 2025-10-31
Zource: Spontant känns det som att det kommer ramla in en hel del baklängesmål med den trion tillsammans
Sv: MoDo - Västerås 2025-10-31
Zource: Nej, det hade varit det sämsta vi hade kunnat göra. De ska helst vara i tre olika kedjor.
+ 1