Gavelo: Seriesegern är körd för länge sen. Vilket iofs inte behöver vara helt negativt, Löven får gärna gå in i slutspelet med mest press på sig. Däremot är det inte så bra om vi halkar ner utanför topp 6 vilket inte vore osannolikt med det här spelet.
Inlägg: 2934075
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MoDo 2025-11-08
Sigge: Det enda positiva just nu är att Björklöven har en historia av att misslyckas att gå upp.Vi får hoppas de inte klarar av pressen. Så det får vi inte glömma bort. Men som det är nu så när vi inte finalen