Bad_Brett: Något måste ju hända till veckan, börjar bli tokig alltså…
Inlägg: 2934122
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MoDo 2025-11-08
Modo4321: Kollade in vår nästa motståndare och där har en 40-årig Videll och Daniel Öhrn, som man ju minns alltid fick 25-30 pinnar i Tingsryd, gjort det lika bra eller faktiskt bättre än de som Hinken tänkt ska glänsa.
Det är tydligen på den nivån Hinken byggt laget då i spelare som Andersson, Topping, Olofsson, Carlsson. Där Hinken haft tur är att Milton kom upp som en toppspelare redan i debutsäsongen.
Men vi får ge honom att Kelleher har en förmåga att hamna i protokollet även när han är en belastning för sina kedjekamrater. Den enda som håller tänkt standard trots hur svår han är att spela med.
Det är tydligen på den nivån Hinken byggt laget då i spelare som Andersson, Topping, Olofsson, Carlsson. Där Hinken haft tur är att Milton kom upp som en toppspelare redan i debutsäsongen.
Men vi får ge honom att Kelleher har en förmåga att hamna i protokollet även när han är en belastning för sina kedjekamrater. Den enda som håller tänkt standard trots hur svår han är att spela med.