Vikingmodo : En gång kanske under förra säsongen? Har inte haft några problem med vårat spel förutom under stunder förra säsongen.
Inlägg: 2934165
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MoDo 2025-11-08
modomille: sent svar till dig men det gällde angående att du påstår inte haft problem med Modos spel. Skulle du kunna sakligt förklara vad du tycker har varit bra i Modos spel under de senaste två åren fram till idag? Eller varför du inte haft problem med spelet?
+ 1
Sv: Södertälje - MoDo 2025-11-08
Saves above expected i spel 5-5. Werner näst bäst Edwin tyvärr sämst..
+ 1
