modomille: Tyckte deras kedja gjorde det rätt bra igår ändå.
Inlägg: 2935323
Svarskommentarer
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
JoJo2613: Jo men någon måste man peta, och tror inte att dom rör fjärde kedjan. Själv så tycker jag att Måns har varit en av våra sämsta spelare. Han går bort sig gång på gång tyvärr.
+ 1