+ 3
Inlägg: 2935347
Svarskommentarer
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
JoJo2613: Ska vi tolka det som att Mattsson kommer bli extraforward då?
Varför kan han inte få centra fjärde istället för Bjerselius? Inte för att jag har något emot den sistnämnda.
Varför kan han inte få centra fjärde istället för Bjerselius? Inte för att jag har något emot den sistnämnda.
+ 1
Bengtsson var på is och testade lite under skillsdelen idag. Men gick sedan av och kom inte tillbaka ut för den riktiga träningen.
Gästrin kör på kant tillsammans med Topping och Måns. Fitz fortfarande med Larsson och Andersson. 4e intakt som vanligt..
Jeppe, Kelleher och Swetlikoff fortfarande tillsammans också.
OP och Falken byter av med varandra. Samma med Mattsson och Carlsson.