+ 10
Inlägg: 2935577
Svarskommentarer
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Willow: Amen på den. Jag KAN inte sätta mig in i Karlins tankesätt hur mycket jag än försöker ibland.
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Willow: Jag håller med. Var inne på det innan också, varför kan inte Mattsson få chansen att centra fjärde om nu ass.kaptenerna är heliga kor? Nu sa Karlin förvisso att alla ska få sin istid men.
Jag tycker det ger djävligt dåliga signaler.