Vargen: Du verkar inte kunna peka ut lag som har en bättre fjärdekedja heller.
Inlägg: 2935849
Svarskommentarer
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
modomille: Nej, men det jag menar är ju att vi borde inte lika jämnbördiga med alla andra. Vi hade de facto denna fjärdekedja i SHL, vilket är ett bevis på att de är odödliga av någon anledning.
+ 1