Willow: Point of no return när han säger att Brynäs har Sveriges bästa fans. Säger ganska mycket.
Inlägg: 2936102
Svarskommentarer
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
"xxx har Sveriges bästa fans" är den största klyschan som finns. Spelare säger alltid så om laget dom spelar i. Är bara hjärndöda fans som går på dessa fake-flörtar med fansen.
+ 4
Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Vargen: Inte den smartaste killen de där. Eller så är han en brat som skiter fullständigt i MoDo, kan vara så med.