modomille: Jadu, domarna i HA är ett skämt.
Inlägg: 2940478
Svarskommentarer
Sv: Nybro Vikings - MoDo Hockey 2025 11 21 omgång 21
JoJo2613: MoDo briljerar i Pk, på 1:53 rörde vi pucken 1 gång.
Herregud så avvaktande, varför är jag fortfarande förvånad ?!
Herregud så avvaktande, varför är jag fortfarande förvånad ?!
+ 2
Sv: Nybro Vikings - MoDo Hockey 2025 11 21 omgång 21
JoJo2613: Jag såg ingen tripping på reprisen faktiskt.
+ 1
Sv: Nybro Vikings - MoDo Hockey 2025 11 21 omgång 21
JoJo2613: vi börjar varje match med utvisning efter 1 minut ca, mot Bik blev det varje period.