Jag är även inne på att skeppa Olofsson senior. Jag tycker att han sprider dåliga vibes omkring sig. Känns lite som att han helst skulle vilja vara en försynt junior i hela sitt liv.
Inlägg: 2940930
Svarskommentarer
Sv: Nybro Vikings - MoDo Hockey 2025 11 21 omgång 21
M Horava: Absolut inte. Han är en av få som gör saker rätt.
Hade några riktigt fina kombinationer ihop med Kelleher igår som direkt luckrade upp deras försvar och skapade chanser.
Hade några riktigt fina kombinationer ihop med Kelleher igår som direkt luckrade upp deras försvar och skapade chanser.
+ 9