Inlägg: 2941983
Svarskommentarer
Sv: Nybro Vikings - MoDo Hockey 2025 11 21 omgång 21
Vikingmodo : In med trevligt folk på kansliet så det blir lugn och ro?
Och laget prestera som skit?
Hellre kaos på kansliet och att laget prestera som det elitlag som iallafall jag förväntar mig att dom ska vara.
MoDo hockey är ett företag som väl omsätter en bit över 100 miljoner/ året.
Kanske inte ska vara en myspys stämning på kansliet, utan en hög kravsställan även där, precis som på isen.
Och laget prestera som skit?
Hellre kaos på kansliet och att laget prestera som det elitlag som iallafall jag förväntar mig att dom ska vara.
MoDo hockey är ett företag som väl omsätter en bit över 100 miljoner/ året.
Kanske inte ska vara en myspys stämning på kansliet, utan en hög kravsställan även där, precis som på isen.
Sv: Nybro Vikings - MoDo Hockey 2025 11 21 omgång 21
Vikingmodo :
Nja, om jag fortsätter på Widebrospåret så tror jag definitivt att han hade en bra relation till dom flesta, tänker mig att det hade nog inte gått att vända ekonomin så pass bra om man inte har ett bra samarbete med alla?
Sen slänger jag in ett tips på att Gradin inte får fortsätta som sportchef men Karlin stannar (om han inte självmant hoppar av)
Nja, om jag fortsätter på Widebrospåret så tror jag definitivt att han hade en bra relation till dom flesta, tänker mig att det hade nog inte gått att vända ekonomin så pass bra om man inte har ett bra samarbete med alla?
Sen slänger jag in ett tips på att Gradin inte får fortsätta som sportchef men Karlin stannar (om han inte självmant hoppar av)
+ 1
Efter det har vi haft massor av olika typer av tränare men Karlin är väl motsatsen till vad Anders Forsberg är? Samma sak med Widebro då Kedén är motsatsen. In med trevligt folk så det blir lugn och ro inne på kansliet