+ 2
Inlägg: 2942243
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö: Det kan ju vara så att dom har skannat marknaden efter en ny SC men har insett att Hinken är den mest lämpade av dom som är intresserad. Och det är därför det har tagit tid.
Men än en gång beror alldeles på hur man ser på MoDo. Ska vi vara ett topplag i HA eller ett mittenlag i SHL?