+ 8
Inlägg: 2942335
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Hinken har väl inte fått överdrivet mycket kritik på slutet? Jag tycker han behöver göra en bra backvärvning snarast som slår väl ut för att få väl godkänt den här säsongen. Förmodligen en bättre andremålis också
+ 2
Är det någon/några som skall ha ris så är det ju coacherna som med ett så vasst materiel inte fått ut i närheten av vad dom borde samt att Modos spel är helt identitetslöst.
Kan man som utomstående ens ana vilket typ av spel Karlin vill spela?
Vi är avvaktande och plottriga i egen zon
Vi har inget styrspel i mittzon
Vi checkar utan understöd och tanke offensivt.
Vad vill vi egentligen känner jag?