Inlägg: 2942337
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Jag är lövensupporter och det kommer bli jämnt på fredag! Modo höjer sig alltid i dessa matcher så jag tror du kan ha rätt lugn inför den. Björklöven kanske skulle vinna bäst av 7 i dagsläget (mycket kan hända innan slutspelet) men en match där Modo är hemma kan gå hur som helst.
alldeles för mkt gnäll på the Hink. är det nån som ska ha ris är det coacherna, och en del spelare som inte levererat.
gruvar mig för AIK borta och Löven hemma nu... brr.