Sofialäktaren : Många Ö-vikingar i 08-området som laddat hårt.
Inlägg: 2942709
Svarskommentarer
Sv: AIK - MoDo 2025-11-26
Costanza: Yep, nu djävlar vill jag se vilja, skridskoåkning, pass på bladet, fysiskt spel, inget dribbel vid blå, sarg ut när det behövs och några riktigt skitiga mål! Först efter fyra framåt och noll mål bakåt är det ok med finlir o skönspel.
+ 1