Bad_Brett: Ganska tydligt att det är så? Alla utom du kan se det.
Inlägg: 2944412
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
modomille: absolut att det ser bättre ut nu mot när vi möter botten, men det är fan inte bra.
Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
modomille: Ehh?
Tror de flesta ser vart den stora skillnaden ligger, för det är verkligen stor skillnad mellan lagen. Vi ser ut som vi huserar i botten av tabellen.
Tror de flesta ser vart den stora skillnaden ligger, för det är verkligen stor skillnad mellan lagen. Vi ser ut som vi huserar i botten av tabellen.
+ 1