+ 1
Inlägg: 2944968
Svarskommentarer
Sv: Öppet brev till Per Hägglund
Gavelo:
Woods lär väl få upprepa förra årets resa med ett bottenkval mot Leksand, japp synd att han inte stannade kvar…..
Woods lär väl få upprepa förra årets resa med ett bottenkval mot Leksand, japp synd att han inte stannade kvar…..
Sv: Öppet brev till Per Hägglund
Gavelo: MoDo är alltid bäst i världen. SHL vill ha våra spelare konstant. De tar dem.
Sjukt synd att vi inte fick behålla honom i Ha